Corona - aangepaste dienstverlening wegens corona

03.11.2020

Het provinciebestuur wil een verdere verspreiding van het coronavirus mee helpen voorkomen. Hieronder vind je een overzicht van de aangepaste provinciale dienstverlening. Gouverneur Cathy Berx volgt de verspreiding van COVID-19 nauwgezet op. Dat doet zij vanuit haar federale bevoegdheid. Bekijk de website van gouverneur Berx voor de laatste info.

Aangepaste dienstverlening

Provinciehuis

Heb je een afspraak in het provinciehuis, raadpleeg dan de infofiche over de geldende maatregelen op de webpagina voor bezoekers. Bekijk ook de info over de congreswerking als je congresinfrastructuur wil reserveren.

Recreatiedomeinen en provinciale parken

Alle provinciale groen- en recreatiedomeinen zijn geopend voor het publiek. Voor sommige domeinen moet je eerst reserveren. Door corona vragen we je rekening te houden met enkele richtlijnen. Zowel voor je eigen veiligheid en die van mensen rond je, als van onze medewerkers. Bekijk de laatste info over de domeinen.

Cultuurcentrum en museum

Bekijk de website van de dienst voor de laatste info:

Alle informatie over corona kan je vinden op https://www.info-coronavirus.be/nl/.