Vlaanderen Vakantieland

Op televisie

Vlaanderen Vakantieland opnieuw op de buis! De nieuwe reeks van het iconische reisprogramma loopt dit voor- en najaar op Eén.
Maureen Vanherberghen, Soe Nsuki en Laura Govaerts presenteren tips voor vakantie in eigen land, met elke week een ander thema.
Toerisme Vlaanderen zorgt voor de logistieke, financiële en inhoudelijke ondersteuning. De Vlaamse provincies, de kunststeden en Logeren in Vlaanderen reiken de redactie suggesties aan.

Inspiratieplatform

Elk van de vijftien afleveringen eindigt met een verwijzing naar het inspiratieplatform vlaanderenvakantieland.be.
Je vindt er toeristische informatie over de reportages en (her)bekijkt er fragmenten uit de afleveringen. Elke week verschijnen er artikels met extra inspiratie en logeertips.
Diezelfde inhoud staat ook centraal in de sociale media en nieuwsbrieven van Vlaanderen Vakantieland.

 

Gelieve marketing cookies te accepteren om deze video te bekijken.

Campagne #volvanverhalen

De lichtjes aan de Schelde. Kruistocht in zwembroek. De chillste mens ter wereld… De beelden van de publiekscampagne #volvanverhalen doen je ongetwijfeld glimlachen.

Centrale boodschap? Vlaanderen zit niet alleen vol interessante verhalen. Je schrijft er ook zélf nieuwe, fantastische herinneringen.

De campagne #volvanverhalen omvat:

  • spots op VTM 1/2/3/4 (televisie) en VTM GO! (online) vanaf 20 mei;
  • spots op Eén vanaf 21 juni;
  • uitgebreide sociale mediacampagne
    (Instagram en Facebook),
    gericht naar diverse types reizigers.

Jouw bijdrage?

Ondersteun en versterk de campagne. Dat doe je zo:

  • Gebruik en deel materiaal van de sociale mediacampagne via je eigen kanalen, mét de hashtags #volvanverhalen en #vlaanderenvakantieland.
  • Nog beter: deel je eigen verhaal of een absoluut-te-ontdekken-verhaal uit je stad of regio. Een voorbeeld. Gebruik ook dan #volvanverhalen en #vlaanderenvakantieland

Dank alvast om mee te schrijven aan het Vlaanderen Vakantielandverhaal!