Voorstelling gebiedsmanager Kanaalkant

08.08.2018

De Kanaalkant gaat een nieuwe fase in.  Er werd een gebiedsmanager aangeduid die zich vanaf september 2018 zal inzetten voor de optimalisering en verdere ontwikkeling van het tweede grootste bedrijventerrein van de provincie Antwerpen.

De gebiedsmanager functioneert op de grens tussen overheid en bedrijven. Hij spoort de gepaste organisaties aan om projecten op te starten in de zone Kanaalkant.

De provincie Antwerpen en de provinciale ontwikkelingsmaatschappij Antwerpen (POM) organiseren voor de bedrijven uit de Kanaalkant op donderdagavond 13 september 2018 een informele voorstelling van de nieuwe gebiedsmanager in de lokalen van de NV Frisomat. Zij vernemen die avond ook graag jouw persoonlijke suggesties en ideeën omtrent de mogelijke ontwikkelingen in dit gebied.