Campagne Logeren in Vlaanderen Vakantieland

Een promotiecampagne is efficiënter als je de krachten bundelt.
Dat geldt zeker ook voor de logiessector.

‘Logeren in Vlaanderen Vakantieland’ wil de Vlaming verleiden tot een deugddoende vakantie dicht bij huis.
De campagne is een gezamenlijk initiatief van de vijf provinciale toeristische organisaties, waaronder Toerisme Provincie Antwerpen, en de private logiessector.
Een 800-tal logiesuitbaters in Vlaanderen nemen er aan deel.

De campagne omvat:

- inspiratieboek ‘Logeren in Vlaanderen Vakantieland’
- website www.logereninvlaanderenvakantieland.be met boekingsmodule
- Logeren in Vlaanderen Vakantiecheque
- promotieacties i.s.m. diverse (media)partners
- maandelijkse themamailings, e-zines (voorjaar, zomer en herfst) naar 300.000 abonnees
- wekelijkse posts op sociale media en Facebookpagina per logiesexpert
- jaarlijkse lanceringsactie promotiecampagne i.s.m. Radio2 (december)
- vertegenwoordiging op toeristische beurzen

 

Uitbater van een vergund, erkend of aangemeld logies? Dan kun je instappen in de campagne. Je kiest voor een advertentie in het inspiratieboek (deadline: 30 juni) en/of op de website.