Zelf iets organiseren in het Rivierenhof? Vraag het aan!

Beslis in welke categorie jouw activiteit past:

• Activiteit tot 500 deelnemers
  • Activiteit / evenement met meer dan 500 deelnemers
  • Commerciële foto- en filmopnames

Aanvraag activiteit tot 500 deelnemers

Je wil zelf een kleine activiteit, groepswandeling of niet-commerciële foto- of filmopname organiseren in het Rivierenhof? Via dit formulier kun je vrijblijvend online een aanvraag doen. Doe deze aanvraag minstens 3 weken voor je geplande activiteit.

Aanvraag activiteit/evenement voor meer dan 500 deelnemers

Een grotere activiteit, een loopwedstrijd of een evenement organiseren in het Rivierenhof? Via dit formulier kun je vrijblijvend online een aanvraag doen, minstens 4 maanden voor je geplande activiteit. De prijzen variëren naargelang het type organisatie en de grootte van het evenement. Wij bezorgen je graag vrijblijvend een offerte.

Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met onze medewerkers via E evenementen.antwerpen@provincieantwerpen.be of T 03 360 52 00.

Aanvraag commerciële foto- en filmopnames

Je wil een commerciële foto- of filmopname organiseren in het Rivierenhof? Via dit formulier kun je vrijblijvend online een aanvraag doen. Doe deze aanvraag minstens 3 weken voor je geplande activiteit.
Voor foto- of filmopnames met commerciële doeleinden, betaal je een retributie van € 750,00 /dag.

Heb je nog vragen?

Wil je graag tentoonstellen in de galerij van het Rivierenhof?

Neem dan hier een kijkje voor alle informatie.