Advies op maat voor je gemeente

Wil je de bereikbaarheid van je vestiging(en) verbeteren? Heb je onvoldoende parkeerplaatsen voor alle werknemers? Ben je op zoek naar een manier om de CO2-uitstoot van je gemeente te verminderen?

Doe een beroep op het Provinciaal Mobiliteitspunt (PMP) Antwerpen om de mobiliteit van je medewerkers te verbeteren. Aan de hand van een mobiscan analyseert het PMP Antwerpen gratis de mobiliteitsproblematiek van je gemeente en biedt ze je een uitgebreid advies op maat.

Bij de opmaak van een studie en mobiliteitsadvies hanteert het PMP Antwerpen het STOP-principe: zoveel mogelijk Stappen, Trappen (fiets), het Openbaar vervoer gebruiken en pas in laatste instantie de Personenwagen inzetten.

STOP-principe

Het Vlaamse Pendelfonds subsidieert werkgevers die zelf maatregelen nemen om het autoverkeer te verminderen. Ook lokale besturen kunnen daar onder bepaalde voorwaarden een beroep op doen. Wil je een aanvraag indienen voor jouw mobiliteitsproject? PMP Antwerpen begeleidt met veel zorg de opmaak van je dossier.

Heb je interesse in een mobiscan of vragen over het Pendelfonds? Bel of mail ons:

Lynn Dupuis - Stefanie Van Looveren
Telefoon